Fyza 19 aylik bir oglum var bu aralar surekli mizmiz sanki hic bir seyden mutlu olmuyorki ne yapmam lazim sizde durumlar nasil 😕😕
3MelekAnnesi3 Fyza aynıyız canım 19 aylık oglum canına yanmasa asla aglamazdı bu sıra istedigi olmayınca herseye aglıyor kendini yere atıyor tabi ben yine istedigini yapmıyorum orası ayrı ama 2 yas sendromu mu yoksa kardeşi oldu onun etkisimi cözemedim
Selinglr Herşeye bir ağlama herşeyi istiyor alamayınca yerlere atıyor kendını hep zırlama 😂😂 kafa kalmadı
Cns123 Selinglr kesinlikle … istediğini yapsam acaba alısırmı böyle olmaya diyorum. Yapmasam da bu gecici bi süreç mi acaba diyorum 😀