Uzun oldu ama yardımcı olun lütfen 🙏🏻 Bebeğim 1 ay 21 günlük. Cildi atopik. Döküntülerle başladı egzama. Mustela ile biraz geçti çok şükür derken bağırsak problemleri başladı. Aşırı gaz sancısı hep bir gurultu hali. Mukuslu ve gürültülü kaka. Burun tıkanıklığı uykuya dalamama yüzünü kaşıma derken besin alerjisi olduğunu düşündüm. Kaka testi yaptırdık gizli kan çıktı. Doktor sadece süt ve süt ürünlerini kes dedi tek tek denenecekmiş. Ama birkaç gündür kesmeme rağmen kötüye gidiyor gibi. Ceviz susam tahin bal et tükettim onlardan olabileceğini de düşünüyorum. Katı diyet mantıklı geliyor. Tecrübesi olanlar paylaşırsa çok sevinirim. Bir de denizlide alerji uzmanı öneriniz olursa gitmek istiyorum mutlaka..