Merhaba güzel anneler 🌸bebeğim 1 aylık ve birkaç gündür mamayı püskürterek yemeye başladı üstünü başını mahvediyo resmen😳bir de şapkasını çıkardım baktım bayağı bi saçı dökülmüş şapkaya.zaten azcık saçı vardı. Bu durumlar normal mi bilen anneler yazarsa çok sevinirim 🙏🏻