Merhaba,
3 yıldır kullandığım bir ürün ama tam 2.senesinde kurutma özelliği bir bozuldu bir çalıştı. Müşteri hizmetlerinden yardım almama rağmen tekrardan bozuldu. Ek garanti almışım Allahtan. Yinede İadesini istedim bu seferde 3 yıllık ürün olduğu için kabul etmediler. Bebekli bir evde özellikle kış ayları için kurutma hayat kurtarıcı oluyor. Gücünüz var ise mutlaka ayrı ayrı alın. Evime gelen teknisyen bile ömrünün 2 yıl olduğunu ağzından kaçırdı. Ben yandım sizler yanmayın💆♀️