Kızlar bebegim 28 aylık 10 gün önce kabız oldu ve kakasını yaparken acı duydu sonra kabızlık geçti ama suan kakasını yapmıyo korkuyo tuttukça tutuyo kakası gelince zıplıyor bana masaj yap diuo ama yapmıyo 2 gün önce dayanamadı korkarak yaptı normal geldi gayet yumusak sizce bu korkuyo nasıl yenebiliriz bu arada tuvalet eğitimine başlamadık onunla ilgisi yok halrn bezli varsa yaşayan yardımcı olabilir mi