Benım ıkızlerım var 3 yasına gırecgız ve duzenlerını hıc degıstırmedım odasana yada nerede uyutuyorsanız orya sıyha guneslık yaptırın ve orda uyutun derım kesınlıle uyutgunz yerde oynamayın bn ayagımda salldım 18 ay mecburen sonra sallamıyı bıraktım sımdı kendılerı uyuyor bn yanlarında duruyorum gaz sorununz yoksa yataga koyun kendı halıne bırakın nını acın drrım ve sabırlı olum en cok ıhyatıcınz olan sy o olucak🥰🥰😂