Çok çaresizim gerçekten bu hastalık benim hayatımı çalıyor benden resmen hamileliğimin son aylarında dr vermişti kullanmıştım ama doğumdan sonra kullanmak istemdim ve son bir haftadır hiç iyiye gitmiyor daha çok ilerlerse benim için de bebegim için de hiç iyi olmayacak