pinar5595 Ombre yaptırmak istiyorum ama saçım kabarık ve ince telli dalgalı yıpranırsa daha kötü olursa diye korkuyorum ama saçıma da bir işlem yaptırmak istiyorum. Ombre yaptırınca saçınız çok yıprandı mı yoksa memnun kaldınız mı
Beyzasmom pinar5595 ben ışıltı yaptırdım aralara ilk işlemdi saçıma tabi ki yıprandı ama saç kremleriyle falan gayet güzel duruyor