Bizde 8 aylıkken başlamıştı böyle içimiz titrer yaodao şekilde kafası titriyordu. Zaten nöroloji doktorumuz bu olayda önce eeg istemişti çekmemiştik uyuyamadığımız için bu durumu da farkedince tekrar eeg ye girdik bu sürede 6 ay geçti tabi titreme durumu kalkmıştı ortadan eeg de de sorun çıkmadı. Ben yine parkta 3 aylık bir arkadaşın bebeğinde görmüştüm bı durumu dedim heralde oluyor bebeklerde