Merhaba kızlar kızım 17 aylık olmak üzere geceleri çok geç yatmaya ve aşırı sık uyanmaya başladı bunun önünü nasıl alabilirim son bir aydır neredeyse 11’den önce yatmıyor ve yarım saatte bi kalkıyor diş çıkarmıyır çok şükür hastalkta yok ve gece kalktğnda gözü kapalı hep ağlar vaziyette tepikleyerek uyanıyo artık çok yorucu olmaya başladı bu durum iki saat kesntisz uyuyamıyorum resmen ve sabah uyandgmda ölü gibi oluyrm ne olablr sebebi yaşıtlarımız var mı ?? Bay bay night mı kullansam dyrum artık çok canımı skmaya başladı bu durum