arkadaşlar yarın 6ay kınası yapacağım. Bebeğim prematüre olduğu icin mevlüt yapamadım 6 ay kimseyi de cagirmadim evime.bekarligimdan beri kız bebeğim olursa 6ay kinasi yapacaktım. Allah nasip etti ve kız bebeğim oldu. Allah izin verirse yarın da kinasini yapacağız. Az çok internetten nasıl yapıldığını okudum. Ama bebege kına yakılırken dualar okunuyormuş ne duası okunduğunu bulamadım. Zaten yasinli yapacağım.