SevdaNurumm Mine53 ben 5nci gün başladım👍sezeryan korse medicalciden aldm. Dr mda eczacı da 10gğnden sonra tak dedi ama ben en gevşek kısmından takmaya başladım. Şuan 15nci günüm ve bayaa bayaa kücüldü karnım canım😊
Merve20 Mine53 ben bir haftada başladım aslında üçüncü gün denedim ama göbeğim fazlaydı denk gelmedi önceden almıştım . Sonra tekrar denedim birinci haftada sığabildim içime şişkinlik gitmişti hala daha kullanıyorum 26gğn oldu sezeryan olalı