Merhaba bu konuda cevap verdıgım kacıncı post.benımde dort aylık bı haftadır oyle ustelık sadece mama ıcıyor.ama son bırgundur ıyı olmaya basladı.amcası doktor ona sordum normal buyume agrıları vardır hem bebeklerın ıstahı bızım gıbı duzenlı degıl dedı.ben uyurken verıyorum bırde tv ızlerkenuc saatte bır kesınlıkle deneyın.sakın vazgecmeyın gece hıc ıcmıyordu benımkı çunku uykudan kalkmak ıstemıyordu.korkmayın gecıcı en fazla bı hafta sürüyor.vermekten vazgecmeyın cunku aç,ama ettafına bakmaktan agrısında ıcmıyor.