MinnakAsel Kızım boyaz enfeksiyonu oldu yaklasik 1 hafta oldu antibiyoktik kullandık fakat şuan öksürüğü var çok aşırı değil ama öksürüyor baya böyle derinden burnunuda açıyorum sizce normal mi hastaneye gitmelimiyim
Aselduhakorkmaz MinnakAsel burda bekligim bizimde boyle bi sikintimiz var 2 aylik dunden beri hastade yatiyoruz bronsit dediler hic oksurugu yoktu serum yiyince oksurmeye basladi
Rahimesevda MinnakAsel oksurmesi normal antibiyotik cnku balgama ceviyor o da öksürük yapıyor. Burnunu temizlemeye devm edin bizimde öyleydi zamanla geçiyor o da merak etmeyin
MinnakAsel Aselduhakorkmaz Seninki çok minik ama sen eğer devam ederse götür kuzum tekrardan hiç riske atma