Merhabalar 2.5 aylık kız bebeğim var dünden beri idrarının bazen koyu renk olduğunu fark ettim . Bugün de sabah uyandığımda kokulu ve koyu renkti yine ayrıca emerken de huzursuz ağlıyor sanki sancı girmiş gibi aklıma enfeksiyon geldi acaba çiş yaparken zorlanıyor mu dıye düşünüyorum çünkü biraz ağlıyor sonra sakinleşiyor ateş vs yok
Başından gecen var mı kız anneleri acile gıtmemiz gerekiyor mu