Hanne1910 Kızlar 7 aylık bebeğimde hipermetrop çıktı aranızda bebeği böyle olup gözlük kullanan varım ? Gözlüğü takıyor mu bebeğiniz ??
Hanne1910 Kaveda bizim Gözde kaymada vardı canim ikisi için gözlük verdi ama nasıl Durucak o gözlük bilmiyorum
Kaveda Hanne1910 alışır bi süre sonra ama zor bi surec canım ipler varya gözlüğe takılan arkadan iyice sıkıştır pekte küçükler inşallah bizde gözlüğe gerek kalmaz Rabbim beterinden korusun