Günaydın kızlar :) size bir şey danışcaktım yardımınıza ihtiyacım var bebeğim 3 aylık ve ben işe başlıcam emziriyorum ofisimizde küçük bir buzdolabı var sütümü sağıp oraya koycam ama daha sonra işe gidince annem bebeğime nasıl vercek nasıl çözdürcek kaç derece olması gerekiyor verirken bana anlatabilirmisiniz acaba teşekkür ederim şimdiden :)