Merhabalar ben biraz usutmusum korona oldum sandim ama testim negatif geldi bu sabah usuttum herhalde kızım 1 yasina gircek pazartesi fotoğrafcida randevumuz var pqzartesiye kadar iyilesmem lazim emziriyorum soguk algınlığı ilaci icsem kac saat emzirmemem lazim kizimi kac saat sonra ilacin etkisi gecer emzirebilirim