Mmeelliikkeee Ben pozitifim. Muhtemelen bebeğim de pozitif , hafif ateşi var. Dün gece sabaha kadar uyudu. Gğn boyu da hep halsizlik ve uyku vardı. Filyasyon ekibiylw görüştüğümüzde hastaneye götürmeyin zaten hastaneler çok kötü durumda. Ateşi çok çıkarda , başla ağır belirti gösterirse götürün dedi. Şuan için parol şurup veriyorum günde 2 kez yarım ölçek. Bu sabah gayet iyi durumda ☺️