Günaydın kızlar oğlum 1 yaşımda yaklaşık 1 ay oldu kulakları ağrıyor omzuna doğru bastırıyor kasıyor hatta basının enseye yakın kısmını çok kasıyor saçlarını çekiyor basını geriye doğru duvara vuruyor belliki yA çok ağrıyor yA da çok kasınıyor bu durumu yaşayan var mı doktora götürdüm dolven kullan dedi ama nereye kadar kullanayım uyusturuyor resmen çocuğu dünde başka bir doktorun önerisiyle otipax damla aldım ama tesadüf mü bilmiyorum 2 kere kullandım damlayı döktükten yarım saat sonra çocuğum deliriyor resmen inanılmaz ağlıyor ne yapacağımı şaşırdım bu damlayı kullanan ya da kulak ağrısına iyi gelen bir seyler bilen var mı kulakları. Kızarmıs dedi doktor