cekoslavakporseleni Beyzaaaa pipinin ucu kocaman oluyor, sünnet dikişinden sonraki kısım. Ama zamanla azalarak geçiyor merak etmeyin, gayet normal.
Brcklc Bizde pazartesi olucaz doktor şişlik ödem bazlı olur dedi ilk bikac gün sonra hemen geçermiş bakalım darısı başımıza 🙏
Beyzaaaa Brcklc bize söylemediler ödem olur diye o yüzden korkdum inşallah sağlıklı bir şekilde atlatirsiniz canım hayırlısi olsun sizin için 🙏
neslihan-87 Beyzaaaa Oğlumunda çok şişmişti doktoruna resim atıp sormuştum normal olduğunu zamanla normale döneceğini söyledi.Öylede oldu iner