Salı günü 2 aylık aşıları yapıldı biri verem toplam 3 aşı yaptılar çok huzursuz bi bebek değildi aşıdan beri aşırı huzursuz gündüzleri uyumuyor ağlıyor sürekli sancısı var gibi ki bugüne kadar hiç gaz sancısı vb derdi olmamıştı böyle bi yan etki yaşayan oldumu