11 aylik bebegim bir kac gun sonra yasina girecek ama son bir aydir gece nobetlerimiz var uykulu halinde devamli agliyor bazen cigirir seklinde bazen miz mizlanarak sabaha kadar boyleyiz gaz sancisi olmadigina eminim gunluk damla kullaniyoruz 3 ogun. Sizce neden olabilir