Yclcnbz eminim senin için zor oluyordur benimde kedim var dediğin gibi kızım zor uyuyor o uyuduğunda bir kuduruyor aman Allahım sanki evde Tazmanya canavarı koşuyor 😄 gece bizimle yatıyor bazen uyumak bilmiyor odada herşeyi karıştırıyor ses yapıyor direkt odadan çıkarıyorum kapıyı kapatıyorum kapıdan gitmiyor vurup duruyor kapıya 🤭 ama asla gitmesi gerektiğini düşünmedim sende düşünme inan bebeğinin gelişimi için bile harika birşey bu . Benim kızımın ilgisini çok çekiyor hep ona dokunmak istiyor . Hem cidden aradaki bağ farklı oluyor benim kedim evladım oldu 1 senedir bizimle onu hayatta kimseye veremem ona birşey olma düşüncesi bile beni mahvediyor iyi düşün derim canım