Benim bebeğim de 2 ay 9 günlük. İlk zamanlarda emmede sıkıntı yaşadığımız için sütümü sağıp veriyordum bazen de mama veriyordum. Hipp almıştım ilk mamayı şeker oranı yüksek olduğu için bırakıp sma aldım sonra bebeğim çok huzursuzlandı ve araştırdım sma bırakıp bebelac gold aldım sindirimi daha kolay ve kabız yapmıyor bebeğim rahat etti. Fakat şimdi sadece anne sütü veriyorum dışarı çıkmam gerektiğinde mama veriyorum arada. Yani diyeceğim o ki bebelac gold mama al ve mümkün olduğunca sütünüz varsa mama yerine sağıp vermeniz daha iyi