Elifismail bu anlattıkların tam anlamıyla biz yani ne meret hastalıkmş yıldım gerçekten tam geçti iyi çok şükür dedğim gün tekrar başlıyo tam olarak bir ay oldu bide iki çocuk var birinden ötekine geçiyo biri iyleşse biri hasta gerçekten psikolojik olarak bittim neyse uzun oldu bende çok dolmşum k.bkma ya,bna daha bu akşm söylediler kozalak pekmezi veya şurubu aktarlarda yada bazı eczanelerde oluyomş sabah akşm aç 1 çay kaşığı iki güne toparlıyomş bakaym bende aldrcam yarın inş şifa olur