Seymaay bu duruma moro refleksi deniyormuş, 3 ay 20 günlüğüz gece derin uykusu hariç aynen bıraktığım an uyanıyor gündüzleri hiç uyutamıyorum en uzun 30 dk uyuyor bırakıyorum uyanıyor, yeni yeni emziği biraz tutmaya başladı elini tutuyorum, pışpışlıyorum gözünün içine bakarak uyutmaya çalışıyorum beşiğinde kucağımda uyuyup bıraktığım an maalesef uyanıyor.