Prettywoman91 vallahi ben verdiğimde 2 aylık ancaydi normalde baby spasimyl kullaniyorum çok iyi geliyor bebeğime birde ben bulgur mercimek kuru fasulye nohut o tarz şeyler hiç yemedim bugün itibariyle kızım 3 aylık oldu az az başlıcam artık çünkü bu besinler çok gaz yapıyor bende mandalin de dahil dikkat ettim 3 ay artık başlıcam yavaş yavas