Bebeğeniz artık yenidoğan değil gittikçe büyüyor gelişiyor. Eğer kilosu gelişimiyle orantılı iyiyse uyandırmayın aç olsaydı mutlaka kendi uyanırdı büyümek için sonuçta sadece beslenmek gerekmiyor uyumakta gerekiyor çok normal gittikçe gece daha uzun uyuyacak