gizmii Kızlar e bebek uyku tulumu kullanıyoruz tabi üstünü ortmuyorum gece çorap giydiriyor musunuz çıplak ayak mi uyuyor bebisler
tatlibiseey gizmii ya ben sasırıyorum ınstagramda da goruyorum uyku tulumu gıydırıp ustunu ortmuyorum dıyenlerı..bende gıydırıyorum tulum corap ama yınde de ustunu ortuyorum ınce de degıl ama ustunu acınca usudugunu farkedıyorum
MelikeKrnz tatlibiseey valla bende senin gibi aynıyım tulumu elyaflı kalın ve doğalgazda açık buna rağmen üstünü altını sanki üşüyormuş gibi vicdan yapıyorum bi de üzerini örtüyorum. Yavrum sıvaklıyır galiba ben üstünü örtünce direk üstünü açıyor. Bende sadece müslin battaniye ile örtüyorum en azından üstü örtük içim öyle rahat ediyor ☺️ Ona bile gerek yok ama işte ☺️☺️
Buss35 gizmii askılı zıbın üstüne uzun kollu zıbın ve 2,5 tog uyku tulumu giydiriyorum. Altına bir şey giydirmiyorum. Odanın sıcaklığı 22-23 derece. Bütün gece sıcacık uyuyor. Üstüne örtü altına uzun pijama giydirdiğimde terler ve hiç rahat uyuyamaz
Bebegimm1 gizmii ayaklarini ortun usur dikissiz esnek sıkmayan iz yapmayan coraplar var eger ayaklarini acarsa onu giydirirsiniz.
Tugceonrdml_ gizmii içinden bir zıbın birde külotlu çorap giydiriyorum üzerine ince bir takım onun üzerine uyku tulumu evim çok çok soguk hiç ısınmıyor