Kızlar bebegim 10 günlük. Sarılık riskimiz vardi kan uyusmazligindan dolayı. Değerimiz son kontrolde öncesine göre düşmüştü doktor iyiye gidiyor dedi. Ben gece 2 saatte bir uyandırıp emziriyorum. Bu ne zamana kadar böyle olmalı kıyamıyorum da uyandırmaya her seferinde. Kac günlükten sonra kendi haline bırakmam lazım??