Merhaba anneler , günde 3 kez kakalı bez alıyorum . İshal falan da değil . Normal yapıyor. Acaba normal mi bu durum. Günde 1 e hatta 2 güne bir yapması gerekmiyor mu 🙄 doktor kontrolünde soracağım ama size de danışmak istedim . Çişli bezi de 4-5-6 yı buluyor