İlk aptamille basladık. Kilo alımı gayet iyiydi. Gaz kabızlıkta yasamadık. Sonra sagdan soldan hipp sma bebelac hersey duyduk denedik. Hipple acillik olduk. En basa aptamile döndük. 15 aylık hala severek içiyor kilo alımı gelişimi gayet iyi. Mama işi deneeme yanılma tıpkı bez gibi 👍🏻