Nastca 5 aylik oglum var. Sadece anne sutuyle besleniyor. 4 ayda sadece 400 gr almisti cok uzulmustum simdi 5. Ayda 200 gr almis😑 bu aylarda kilo alimi duser mi? Ilk 3 ay kilo alimi cok guzeldi. Simdi boyle kilo alimi az olunca ne yapacagim bilemedim.
Fatmanur68 Nastca benim bebegimde 5 aylık aynı sekilde kilo alımı yavaşladı doktorumuz normal oldugunu söylemişti
Dilekbrnc Nastca geçtiğimiz ay 4. Ay aşısını yaptırdık kontrolünde de hiç kilo almadığını gördük.. iştahı yende anne sütüyle besleniyo ama hiç kilomalamamış. Doktorumuzda sağlığı yerinde ve kilo aralığı da iyi dedi endişelenmeyin sizde..
Humus Nastca dis donemi oldugundan benim bebegim 5. Ve 6 ayda hic kilo almadi. Kilosunu korudugan sukret dedi saglik ocagi 🤷🏻♀️
Nastca Fatmanur68 Dilekbrnc Neslihansr Humus EgeMom Cevaplariniz icin cok tesekkur ederim oncelikle. Saglik ocagindaki hemsire de onemli iste. 6 aya kadar her ay en az 600 gr almasi gerekiyor bidahaki ay da az kilo alirsa doktora soyleyin kesin dedi. O yuzden endiselndm biraz. Beslenmesi guzel aslinda sadece 1 hafta hasta olmustu o zaman istahi azalmisti.
EgeMom Nastca bizde bugün sağlık ocağına gittik 4 aylık bebeğim 1 kilo almış 7500 kg şuan hemşire kilo alımı azalabilir artik normal dedi hareketlendigi için bu aylardan sonra azalması normal kabul ediliyor sanirim