Bizde aynıyız Üç gün de öğrenmiştik herşey çok güzeldi
Büyük çişini yapamıyordu kabızlıktan o yüzden onu gezerek ağlayarak altna yapiyordu, doktor ile görüşüp ilaç verdim yinede altına yapıyordu rahatlamasina rağmen
İstemsiz bı kez sesimi yukselttim ve söyleyerek yaptığı cisi altına yapmaya başladı 🥺🥺🥺🥺🥺