Hiç böyle uzun sürmemişti 1,5yaş aşısı oldukdün hala ateşi var oğlumun 38,6 falan oldu en fazla calpol veriyorum 4 saatte bir ama düşüp tekrar çıkıyor en düşük 37 oldu diş çıkarma döneminde bide aşıdan öncede hafif ateşi vardı normal mi bilemedim 🤷♀️