UmayGmz Bende yaşadım, doktorum normal dedi enfeksiyonda hem ağrı olur idrarı yaparken bıçak saplanır gibi sürekli idrar varmış gibi bi his yaratır ve koku kaşıntı şeklinde ilerler ama bu dediğiniz normal zaman ver kendine geçicek he için rahat edecekse tabi ki gidebilirsin canım doktora