Brsnysr Hayat ellerimizden kayip gidiyorken olumsuzluklarla basetme yolları ariyoeuz ,senin cozumun de güzel de ben o kabri tasinanlari sevmedijlerim olarak hayal eder mutlu olurdum ,hatta sevmedigim tek kisi var ,ölse rahatlarim . K.valide ,bana çok etti ve en son yuvamı yıkıyor ,o sebep oldu iki elim yakasında