Çok beceremem böyle yazılar yazmayı, duygusal konuşmayı . Hepiniz çok duyarlısınız biliyorum . Bir evlâdımıza daha yardım edelim . Yine SMA 😐
1 lira olur 5 lira olur. Ne olursa gönderelim . Daha yüzde 12 si toplanmış paranın. Aslında uzun uzunda yazmama gerek yok hepimiz biliyoruzdur bu hastalığın zorluklarını. İnstagramda rastgele önüne çıktı bu evlâdımız. İçim eridi buraya yazmak istedim . Hadi güzel anneler. Cuma gecesi hatrına . Bir hayrımız dokunsun .
Olmaz mı? ❤❤❤