aykoz_ emirinannesihilal kızım ilk yürüdüğünde öyleydi 1,5 yasını geçince düzeldi. Bacakları tombuldu ondan olabilşyormuş. Bir de M şeklinde oturmasından olabiliyomuş. 18. Ayda geçmesse ortopedi bakıyor
bidibidibidi emirinannesihilal bizimkide içe dönük. Doktor hiçbir müdahale yapmıyoruz kendiliğinden düzelecektir dedi