Merimeri Merhabalar sütum yetersiz olduğundan dolayı mama kullanıyoruz şuan kullandığımız bebelac ama değiştirmek istiyoruz önereceğiniz mama markası varmıdır kabız yapmayan şimdiden teşekkür ederim 🤗
Ennur Merimeri Bn ilk doğduğunda çocuk doktoru tavsiyesiyle hipp kullandım çok iyidi ama bulamadığım için bebelac kullanmıştım hiç iyi gelmedi maf etti yavrumu kabız ve gaz sorunu yaptı çok fazla tekrar hipp aldım çok memnunum ben canım ☺️