Naimeulger tam anlamıyla oglum 2 buçuk yaşına bir ay varken başladı 30 31 aydan sonrada su gibi şimdi acayip konuşuyor. Tabi konuşana kadar dokuz doğurdum beni çok iyi anladığında emindim ama konuşmicak heralde diyodum. suandada susturamıyorum çok şükür ama her cocuk farklidir ben cocuk norolojisine felanda goturum fazla evham yapip ama bisey çıkmadı sukur:) tv felan izliyorsa onlar etkiler o konuşmasada siz bol.bol konusun her olan olayı onun anlayabileceği şekilde ona anlatin3 sürekli sonra meyvelerini yersiniz.