Kbrtncy Merhaba kızlar 6 ay olacak nerdeyse doğum yapalı bebeğimi emziriyorum ve hala regl olmadım sizce doktora gitmem gerekir mi bu durumu yaşayan var mı aranızda ?
ElAta Kbrtncy 12. Ayda doktora gittim bir yıl normal biraz daha olmazsan gel demişti 13. Ayda oldum☺️
Nslhntkn Kbrtncy sanki adet olacakmısım gibi belirti yasıyorum ama asla olmuyorum triplere giriyorum hamile miyim diye 😂