Cheddar merhaba canım babamın vefatı en büyük travmamdı destek almak için hem psikiyatriste hem de psikologa gittim. Psikiyatriste gittiğimde içimdekileri Anlatamadım çünkü zaman kısıtlıydı ilaç tedavisini de resddetmiştim bir daha gitmedim. Sonra özel bir klinikte psikologa gittim seans seans, bayağı uzun uzun içimdekileri anlatırdım ağlardım hatta eşimi bil şikayet ederdim ve çok rahatlıyordum iyi geliyordu. Psikoloğun faydasını çok gördüm ve içimde acısı geçmese de eskisinden daha iyiyim. Bir de burada gideceğin psikolog çok önemli benimki gerçekten çok iyiydi alanında. BN faydasını gördüm babamın ölümünü kabullendim ve hayatımı değiştirdi.