Merhabalar güzel anneler benim 13 aylık bir oğlum var bir hastaneden iş teklifi aldım çalışmayı düşünüyorum alt kat komşum da çok güvenilir ondan destek almayı düşünüyorum eşim vardiyalı çalışıyor büyük ihtimal bende öyle olacağım biz evde yokken bebeğimizi komşumun evine bırakacağız devamlı olarak bakmayacak günlük ne kadar ücret söylemeliyiz veya siz neler veriyorsunuz böyle olanlar var mı?