Çocuğum 4 aylık bronşit ve enfeksiyon vardı 3 gün hastanede yattık sonra evde devam ettim tedavisine buharını serumunu ilacını saati saatine veriyorum ama sesi kısıldı herkes balgamdan dolayı dedi geçer dediler ama 1 hafta olacak geçmedi önerisi olan varmı lütfen yardım