Bebeğim 3 aylık ilk 1 ay anne sütü ve mama takviyesi yaptım çok kilo aldı mamayı yavaş yavaş keselim dedi doktor bebeğim bir anda mamayı fışkırtmaya başladı almadı biberonu kestim mamayı ama 2 kutu almıştım bir kutusu açılmamış duruyor arada takviye yapsam mı acaba mamayı çöpemi atıcam o kadar para verdik napayım bilemedim