3 aylık bebegimde geçmeyen cilt kuruluğu üzerine süt alerjisi cikti ve süt içeren gıdalar diyetine başladım, doktor mamayi içerinde sut olduğu için kesmemi söyledi, ınternetten süt alerjisi olan bebekler için Neocate mama öneriliyor, bu mama için rapor çıkartılabiliyormus, ınternetten fiyatlarına baktığımda eczanede 180 lira ama hepsiburadada yada trendyolda 45 lira gibi Bi fiyatı var bu nasıl oluyor?