Uzram Sevgili anneler; Allah aşkına yardım edin. 8.5 aylik bebeğim. Simdiye kadar boyle bi sorun yaşamadık. 9 9.30 gibi uyuyup gece 12 de ve 5 te besliyorum. 2 saate 1 uyanıp gözleri kapalı halde sadece bagriyor ve agliyor. Bazen kucağıma alarak vazen sadece piş piş yaparak susuyor uykuya tekrar dalıyor. Dişi hiç çıkmadı gorunurde diş yok. Poposu kizarik hametan hamazinc suruyorum bez degistirdim geçmedi. Bugun de burnu akıp gözü yaşarmaya başladı her şey üst üste :(
AseLBebek26 Uzram Bizde sekizbucuk ayligiz ve bizde de durum aynı yaklaşık iki haftadır uykuda bağırıyor emince geri uyuyor bizdede gorunurde dış yok ama sanırım dış ten kaynaklı ben öle düşünüyorum
Ozbk Uzram bizde de aynısı var 3 4 gecedir. 6 ay 23 günlük. 10 gündür nezle yeni yeni iyileşiyor. Çevredeki herkesin bebeği nezle olmuş slgn var sanırım
Ferdim Uzram 8 . Ayda genelde uyku gerilemesi oluyor bebeklerde o yuzden yapabilir , emme mama aliskanligi varsa buyudukce daha cok istiyorlar bagimlilik oldugu icin , destekli uyuyorsa o yuzdende yapar , yavas yavas disler geliyo olabilir 😊
Uzram AseLBebek26 benim ki kız bebek. Genel boyleyse gelişimsel bi atak yaşıyorlar herhalde. İnş bi an once düzelir 😔
Ferdim Uzram malesef bu hayatta bebek olmak bile zor 🤦🏻♀️ Bazi bebekler emzigi dusuncede uyanir kimisi sadece uyana kadar emer ama dedigim gibi genelde uyku gerilemesi oluyor o donemde 😊