Elifffinnn10 instagramda mertoti diye bir fenomen anne hesabı var, kadın yaptığı yayında 7 ayından sonra bir gariplik olduğunu anlamıştık diyor. Annenin anlattıklarında endişelenecek bir şey yok ancak bir sorun varsa bu kendini çok daha önceden belli ediyor yani. Endişeli ve kafasında bir sürü soruyla bir umut buraya yazmış olan annelere bu kadar tepkili cevap yazmaya gerek yok bence. Size böyle düşündüren ve hissettiren bir posta yorum yazmasanız daha güzel olur. Sizin söylediğiniz bu anneye yardımcı oldu mu sizce?